Compliment of idee over onze dienstverlening
Heeft u een compliment of een idee over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Laat het ons mondeling weten via een FPMR-medewerker of dien het in via onze website op Contact. Wij zorgen ervoor dat uw compliment bij de juiste medewerker terechtkomt en beoordelen hoe we uw idee kunnen implementeren.
Klacht over onze dienstverlening
Heeft u een klacht over onze dienstverlening? U kunt uw klacht indienen via e-mail naar info@FPMR.nl, ter attentie van de klachtenfunctionaris.
Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, hebben wij uw naam en e-mailadres nodig, evenals een omschrijving van het gedrag en/of de handeling waarover u klaagt. Vermeld indien mogelijk ook de datum waarop de klacht is ontstaan en de betrokken medewerker(s). Anonieme klachten worden niet behandeld, maar wel geregistreerd.
Klachtenfunctionaris
Na het indienen van uw klacht neemt de klachtenfunctionaris van FPMR contact met u op om te bespreken hoe uw klacht wordt behandeld. Uw klacht wordt binnen zes weken door de klachtenfunctionaris afgehandeld, hoewel deze termijn in sommige gevallen kan worden verlengd.
Niet eens met de afhandeling van jouw klacht?
Als u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u deze voorleggen aan externe klacht- en/of geschilleninstanties. De klachtenfunctionaris kan u hierover adviseren.